Om Løvset barnehage

Løvset barnehage ligger oppå Løvsetbakkan i Melhus kommune. Fra barnehagen har vi flott utsyn utover dalen, og bak oss reiser Vassfjellet seg med masta på toppen. Himmelretningene knytter oss til naturen og eventyret - østafor sol og vestafor måne - Skogen er vår nærmeste nabo sammen med stall, gårder og ball-løkke som ligger mellom oss og byggefeltet. Vi er heldige som har et så variert område å utforske!

Gunn Tove M. Hasselø er styrer/daglig leder i Løvset barnehage. Hun
er ansatt av eierstyret som igjen er valgt av medlemmene i samvirkeforetaket. De foreldre som til enhver tid har barn i barnehagen er medlem av foretaket, og det høyeste organet er årsmøte.

I samarbeid med heimen ønsker vi å gi barnet et trygt og godt tilbud.

Barnehagen holder sommerferiestengt tre uker i juli - samme ukene som sfo på Høyeggen skole har stengt. Det betales for 11 måneder i året, og da er det beregnet at barna skal ha minimum 4 uker ferie i løpet av året.

Vi har de samme prisene for barnehageplass og moderasjonsordninger som Melhus kommune.